Finished: 06 PM Thu 18 Mar 10 UTC
Private VGSU
1 day, 12 hours /phase
Pot: 70 D - Autumn, 1909, Finished
Classic, Survivors-Win Scoring
1 excused missed turn
Game won by LammeFrans (1285 D)

< Return

Chat archive

1
Country:


28 Jan 10 UTC Spring, 1901: Succes allemaal!
28 Jan 10 UTC Spring, 1901: Yo
28 Jan 10 UTC Spring, 1901: Ok. Je hebt 36 uur om te overleggen en om je moves te doen. Lees de handleiding en kijk eventueel wat spellen na. Ook internet is een goede bron. Een beurt gaat ook verder als iedereen 'ready is'. Dat wil zeggen dat je je moves hebt ingevoerd en ready heeft aangeklikt. Dan krijg je een groen vinkje. Een grijs vinkje betekent dat je je moves hebt opgeslagen maar nog niet per se klaar bent. Twee rode uitroeptekens betekenen dat je nog niets hebt gedaan.
28 Jan 10 UTC Spring, 1901: Ok. Je hebt 36 uur om te overleggen en om je moves te doen. Lees de handleiding en kijk eventueel wat spellen na. Ook internet is een goede bron. Een beurt gaat ook verder als iedereen 'ready is'. Dat wil zeggen dat je je moves hebt ingevoerd en ready heeft aangeklikt. Dan krijg je een groen vinkje. Een grijs vinkje betekent dat je je moves hebt opgeslagen maar nog niet per se klaar bent. Twee rode uitroeptekens betekenen dat je nog niets hebt gedaan.
28 Jan 10 UTC Spring, 1901: Yo
28 Jan 10 UTC Spring, 1901: hahaha....is kwak Duitsland? Geweldig
28 Jan 10 UTC Spring, 1901: hahaha....is kwak Duitsland? Geweldig
28 Jan 10 UTC Spring, 1901: Nog een vraagje trouwens, hoe zit dat met aangevallen worden terwijl jij aanvalt? Als jouw aanval dan mislukt verdedig je dan nog wel je oude locatie?
29 Jan 10 UTC Spring, 1901: ik heb ook nog wel een vraagje, krijg je alle troepenbewegingen te zien, of "verspringt" het allemaal gewoon in 1 keer en zie je niet meer waar de troepen vandaan komen?
29 Jan 10 UTC Spring, 1901: @Harro: als je aanval mislukt bounce je volgens mij terug en dan verdedig je gewoon het land waar je vandaan kwam.
@Keess: je kunt alle troepenbewegingen straks zien.
29 Jan 10 UTC Spring, 1901: ziet er leuk uit. Ik ben benieuwd. Heb er zin in. Waarom trouwens rondes van 36 uur? een veelvoud van 24 uur lijkt mij handiger.
29 Jan 10 UTC Spring, 1901: Inderdaad....24 uur lijkt me beter. Dan duurt zo'n game ook geen anderhalve maand. :P
30 Jan 10 UTC Spring, 1901: Ik deed het om de drempel te verlagen. Verder gaat het spel ook verder als iedereen klaar is. Het is dus mede afhankelijk van de deelnemers. 36 uur is een maximum.
30 Jan 10 UTC Autumn, 1901: nog een vraagje, kan je meerdere legers op 1 stukje land zetten?
30 Jan 10 UTC Autumn, 1901: Nee, dat kan niet
30 Jan 10 UTC Autumn, 1901: Maar je kunt wel de legers in de aangrenzende landen dat land laten ondersteunen, dus het effect is hetzelfde.
31 Jan 10 UTC Autumn, 1901: er worden hier wel mensen flink genaaid
31 Jan 10 UTC Autumn, 1901: vertel...
01 Feb 10 UTC Spring, 1902: Echt vervelend voor je Oek
01 Feb 10 UTC Spring, 1902: Echt vervelend voor je Oek

1