Welcome to webDiplomacy.net's new server; providing better performance and stability, more expansion room, the ability to host related projects and dev servers, and managed backups. Please let us know of any problems in the Forum.

Finished: 07 PM Wed 16 Mar 16 UTC
Private Most Fairest
1 day /phase
Pot: 50 D - Spring, 7, Finished
The Ancient Mediterranean, Draw-Size Scoring
1 excused missed turn
Game drawn
05 Mar 16 UTC Spring, 1: Welcome Adam!
07 Mar 16 UTC Autumn, 1: Brayden didnt go so I probably won
07 Mar 16 UTC Autumn, 1: That doesn't mean a lot Jacob. Carthage could attack you or Persia could start eating up Greek lands.
07 Mar 16 UTC Autumn, 1: Usually either Carthage or Rome consumes the other in this map. Whoever controls the sea usually wins I have noticed from my other games with random players.
07 Mar 16 UTC Autumn, 1: Well there is a reason this map is named after a body of water
07 Mar 16 UTC Autumn, 1: Yep lol
07 Mar 16 UTC Autumn, 1: Basically every SC is accessible by water with the exception of Damascus, Memphis, and Cirta.
07 Mar 16 UTC Autumn, 1: Braydens not going
07 Mar 16 UTC Autumn, 1: That's unfortunate
07 Mar 16 UTC Autumn, 1: That's unfortunate
07 Mar 16 UTC Autumn, 1: That's unfortunate
07 Mar 16 UTC Autumn, 1: Well for some reason refreshing spams my chat
07 Mar 16 UTC Autumn, 1: Click Global after you send a message to prevent it from sending a message.
07 Mar 16 UTC Spring, 2: So my adjacent are a noob and Brayden who missed first build, and my opposite is andrew. Okay
07 Mar 16 UTC Spring, 2: And bogdan
07 Mar 16 UTC Spring, 2: Bogdan's not in this game
07 Mar 16 UTC Spring, 2: Nice to be a noob Michael. Thanks. I needed that today
07 Mar 16 UTC Spring, 2: I mean Jacob. God Frick. Jacob Im gonna punch you. Sorry Michael. You're cool
07 Mar 16 UTC Spring, 2: Wait what... It actually worked!?!?!?! Can you even move your fleet in Memphis?
07 Mar 16 UTC Spring, 2: It connects to GOP
07 Mar 16 UTC Spring, 2: I didnt know that
07 Mar 16 UTC Spring, 2: That's interesting... That means only 3 landlocked scs exist now...
07 Mar 16 UTC Spring, 2: It turns out that river actually means all the adjacent provinces are technically coastal.
14 Mar 16 UTC Autumn, 4: Wow I really messed up my moves...
14 Mar 16 UTC Autumn, 4: Lol I set Byzantium to support Dacia instead of Illyria and I moved 2 units into Aegean...
14 Mar 16 UTC Spring, 6: Wow lol I am performing terribly in this game... I just sent a unit to Damascus instead of Cappadocia...
14 Mar 16 UTC Autumn, 6: Guys, if we vote for a draw right now, we would all really benefit from it. How about it?
14 Mar 16 UTC Autumn, 6: Michael and I decided to vote draw next turn.
14 Mar 16 UTC Autumn, 6: Guys, if we vote for a draw right now, we would all really benefit from it. How about it?
15 Mar 16 UTC Autumn, 6: yeah brayden we agreed to kill you first so Andrew and I both get More benefits
15 Mar 16 UTC GG

Start Backward Open large map Forward End

Persia
Crabcakes5 (184 D)
Drawn. Bet: 10 D, won: 25 D
15 supply-centers, 15 units
Egypt
Drawn. Bet: 10 D, won: 25 D
14 supply-centers, 9 units
Carthage
Resigned. Bet: 10 D
3 supply-centers, 3 units
Rome
Darkmantis578 (100 D)
Resigned. Bet: 10 D
2 supply-centers, 2 units
Greece
MrCatman (100 D)
Defeated. Bet: 10 D
Civil Disorders
Darkmantis578 (100 D)Rome (Spring, 4) with 6 centres.
John Cena and Trumps love chil (100 D)Carthage (Spring, 4) with 7 centres.
Archive: Orders - Maps - Messages