Finished: 30 Sep 11 UTC
Private 700 Points
2 days /phase (slow)
Pot: 700 D - Spring, 1909, Finished
Draw-Size Scoring
Game drawn
06 Sep 11 UTC Spring, 1905: meh, for you guys, maybe ;)

GG. I tried.
10 Sep 11 UTC Autumn, 1905: Sorry for the delay, but I am moving this weekend and next so the full 2 day phase is helpful.
10 Sep 11 UTC Autumn, 1905: Buy me beer and a train ticket and I'll lift stuff, I enjoy that.

(Honestly can't because tomorrow is the Mrs.'s birthday, but I do like it).

Good luck.
11 Sep 11 UTC Autumn, 1905: This could be a problem for people that haven't memorised the map :)
20 Sep 11 UTC Autumn, 1906: Good game, Draug.
20 Sep 11 UTC Autumn, 1906: It was fun. Thanks guys.
22 Sep 11 UTC Spring, 1907: Well at least one person is still talking to me lol
22 Sep 11 UTC Spring, 1907: Who are you again?
22 Sep 11 UTC Spring, 1907: I'm that country you haven't made progress on since 1904, if you want to call grabbing Galicia while I'm trying to defend from the Italian stab, progress. :)
23 Sep 11 UTC Spring, 1907: Nice playing with ya Draug. See ya in our other one.

Also, Dan-i-Am, I've tried talking to you for a year and a half with no response. Guess you have only yourself to blame for that one.
23 Sep 11 UTC Spring, 1907: idk what you are talking about France, we communicated back and forth in 1903, in 1904 you sent 2 pieces of press, one asking if I wanted to help you attack Germany, the other offering help if I attacked I or R. There was no response to the German inquiry because I had no intention on attacking G. The other part, I was already attacking R as you sent it, so that seemed pointless to me. Since then we haven't talked cause there is nothing to say. That was 2.5 yrs ago, idk why you said you've been trying to get hold of me for a year and a half lol.

That wasn't even the point of my post, but oh well lol
28 Sep 11 UTC Autumn, 1908: I'll submit my draw vote. As soon as the S09 comes, the two of you can submit your votes and we can call it a game.

Good playing with you Austria. Better luck next time.
28 Sep 11 UTC Autumn, 1908: Same to the rest of you as well. It's been a fun game. Hopefully I'll play someone other than France next time tho :)
28 Sep 11 UTC Autumn, 1908: Yes, good game Austria. And France and Italy, obviously.
28 Sep 11 UTC Autumn, 1908: Yeah gg, disappointing end though, not just cause I lost but to see all playing for the draw. Oh well, twas a good game regardless
28 Sep 11 UTC Autumn, 1908: There are times I try for the win, but it's not in the stars for this one.
28 Sep 11 UTC Yes, good game Ausrtria. Good game all!

A draw is a little disappointing but after the first few years I felt like it was the best I could hope for.
28 Sep 11 UTC At one point, I felt I had a shot at the solo, but it got away from me.
28 Sep 11 UTC Tru, while you said you were submitting your draw vote, you kind of...didn't.
28 Sep 11 UTC I realized that later on. Sorry :)

Start Backward Open large map Forward End

Russia
SacredDigits (120 D)
Drawn. Bet: 100 D, won: 233 D
13 supply-centers, 13 units
Italy
Drawn. Bet: 100 D, won: 233 D
11 supply-centers, 11 units
France
Tru Ninja (1016 D (S))
Drawn. Bet: 100 D, won: 233 D
10 supply-centers, 10 units
Turkey
fortknox (2059 D)
Defeated. Bet: 100 D
England
akilies (861 D)
Defeated. Bet: 100 D
Austria
Dan-i-Am 88 (438 D)
Defeated. Bet: 100 D
Germany
Draugnar (0 D X)
Defeated. Bet: 100 D
Archive: Orders - Maps - Messages