Finished: 10 AM Tue 19 Jun 18 UTC
Private Carroll total war
1 day /phase
Pot: 150 D - Spring, 2007, Finished
Fall of the American Empire IV, Draw-Size Scoring
1 excused missed turn
Game won by Bricen120 (235 D)
26 May 18 UTC Spring, 1999: Hello all o/
26 May 18 UTC Spring, 1999: Hello all o/
26 May 18 UTC Spring, 1999: hey yall
28 May 18 UTC Spring, 2000: oof alot of people left i guess :(
28 May 18 UTC Spring, 2000: Yeah..
29 May 18 UTC Autumn, 2000: I wish people would play and make this go faster.
29 May 18 UTC Autumn, 2000: yeah what i did is that i play multiple games with random strangers
29 May 18 UTC Autumn, 2000: okay i am creating a separate game for those that actually want to participate and are serious. message me for the invite code
29 May 18 UTC Autumn, 2000: if anyone can create a game cause it isnt letting me do it so idk
29 May 18 UTC Autumn, 2000: i didnt have wifi over the weekend which is why i didnt play
29 May 18 UTC Autumn, 2000: I wish people would play and make this go faster.
29 May 18 UTC Autumn, 2000: i wish i can eat poo
29 May 18 UTC Autumn, 2000: IM THE TRASH MAN
29 May 18 UTC Autumn, 2000: aw why do i have to be mexico :(
29 May 18 UTC Autumn, 2000: also no one told me this started so oof
29 May 18 UTC Autumn, 2000: oof you are the trash man lol jk
29 May 18 UTC Autumn, 2000: also no one told me this started so oof
29 May 18 UTC Autumn, 2000: so just liam has to go right?
30 May 18 UTC Autumn, 2000: so how are finals going for everyone so far?
30 May 18 UTC Autumn, 2000: pretty good, pretty sure I bombed my IED one tho :(
30 May 18 UTC Autumn, 2000: Um, honors English is not fun
30 May 18 UTC Autumn, 2000: ^^^ Honestly it's the worst class by far.
30 May 18 UTC Autumn, 2000: very true. btw the way where is zapotec from?
31 May 18 UTC Autumn, 2000: Yeah, who is Zapotec?
31 May 18 UTC Spring, 2001: he is a man, a fascist, and a brit. One of those is false, I'll let you figure out which one.
31 May 18 UTC Spring, 2001: He's also a cool dude, that ones a given though
31 May 18 UTC Spring, 2001: I get this is supposed to be a slow paced game, but can we get this moving a little faster?
31 May 18 UTC Autumn, 2001: Lol I don't think anyone will play this summer except for maybe Liam or i
01 Jun 18 UTC Autumn, 2001: yeah i kinda wanna forfeit, i dint do the first few rounds so now im kinda screwed
01 Jun 18 UTC Autumn, 2001: yeah i kinda wanna forfeit, i dint do the first few rounds so now im kinda screwed
11 Jun 18 UTC Spring, 2006: hey i am creating a new summer health game so yall can join if you want http://webdiplomacy.net/board.php?gameID=224511

Start Backward Open large map Forward End

Texas
Bricen120 (235 D)
Won. Bet: 15 D, won: 150 D
23 supply-centers, 21 units
Quebec
Resigned. Bet: 15 D
11 supply-centers, 8 units
Peru
Zapotec (101 D)
Resigned. Bet: 15 D
7 supply-centers, 7 units
Cuba
mainsdan (90 D)
Resigned. Bet: 15 D
5 supply-centers, 2 units
New-York
Resigned. Bet: 15 D
5 supply-centers, 5 units
British-Columbia
Synthmage (100 D)
Resigned. Bet: 15 D
4 supply-centers, 2 units
Florida
CyolSaw1 (100 D)
Resigned. Bet: 15 D
2 supply-centers, 2 units
Heartland
Resigned. Bet: 15 D
1 supply-centers, 1 units
Mexico
DannyDevito (100 D)
Defeated. Bet: 15 D
California
Defeated. Bet: 15 D
Civil Disorders
Zapotec (101 D)Peru (Autumn, 2003) with 7 centres.
Synthmage (100 D)British-Columbia (Autumn, 2006) with 4 centres.
Intro Prodigy (10 D X)New-York (Spring, 2006) with 5 centres.
JensHinniger (0 D X)Heartland (Autumn, 1999) with 3 centres.
mainsdan (90 D)Cuba (Spring, 2007) with 5 centres.
Schmoopy Noops (25 D X)Quebec (Autumn, 2006) with 11 centres.
SchenkelLouis03 (100 D)California (Autumn, 1999) with 3 centres.
DannyDevito (100 D)Mexico (Autumn, 2002) with 2 centres.
CyolSaw1 (100 D)Florida (Autumn, 2001) with 4 centres.
Archive: Orders - Maps - Messages