Congratulations to xorxes for winning the 2018 Gunboat Tournament!
The Boston Massacre tournament is from June 21-23. Get information, pricing, and a special offer here.

Finished: 12 AM Sun 06 Mar 16 UTC
fweew
5 minutes /phase
Pot: 105 D - Autumn, 1915, Finished
Classic, No messaging, Anonymous players, Draw-Size Scoring, Hidden draw votes
1 excused missed turn
Game won by Algeroth (190 D)
05 Mar 16 UTC Gg all. Though 6 v 1 is a bit much to ask for isnt it?
05 Mar 16 UTC lol my flee to southern Italy though.
05 Mar 16 UTC Should have figured Italy was brainbomb.
05 Mar 16 UTC Bahahaha come on Putin you gotta admit that was one of the most hilarious italy games youve ever seen
05 Mar 16 UTC I disliked it :P.
05 Mar 16 UTC Hmm italy mvp no lie there. Though germany you didnt have to just yolo charge. Btw i was expecting you ro boot me out of munich. My plan was to retreat to sil and then hit russia. Hence the moves to tyr and bih
05 Mar 16 UTC Troll levels over 9000 italy
05 Mar 16 UTC That was a terribly played game by everyone involved save Russia.
05 Mar 16 UTC Though if you werent around come germans
, russias, englands and turkeys advance on me
, i probably could have held my land.
05 Mar 16 UTC I dunno, after Italy, England, and YOU came after me there was little to nothing I could do but try to survive.
05 Mar 16 UTC Yea well I just dont usually attack Austria and I wanted to confuse people. unfortunately I got chomped on by you lol.
05 Mar 16 UTC I wasnt trying to save russia... germany.
05 Mar 16 UTC Yes well if you didn't take Munich (Austria) you wouldn't have had that problem.
05 Mar 16 UTC I was holding just fine against Russia but England inexplicably would not defend its own positions and then would hit me instead.
05 Mar 16 UTC I Impressive solo Russia.
05 Mar 16 UTC I was neck deep in France when Austria decided itd be a good idea to cheaply get Munich.
05 Mar 16 UTC Yeah i was expecting to be booted there. Wasnt actually expecting to get it. I wanted a retreat to sil then hit russia.
05 Mar 16 UTC The main erratic play was from England and Italy. At the time of your taking Munich you had a good lead and nobody was playing the board.
05 Mar 16 UTC Though your continuous assult on me once i was no threat was what let russia win the game
05 Mar 16 UTC England hitting me from behind prevented me from doing anything about Russia.
05 Mar 16 UTC Once I had all my units committed in the south it was pointless to retreat.
05 Mar 16 UTC Hmm you played quite erratic at the end there germany. Easily could have move to sil then prussia to hit russia. I wouldnt have been suprised if turkey joined in on hitting russia. Making it 4 on 1 if you include england.
05 Mar 16 UTC Btw well played russia.
06 Mar 16 UTC Should have considered that before you went after Munich. I had to completely shift my units because of your perfidious attack. And I wasn't going to waste my time fighting Russia when England was just going to turn around and recover any territories I took. Better to stay where I was where I'd at least survive since Russia was observing a truce in the Balkans against you.

Start Backward Open large map Forward End

Russia
Algeroth (190 D)
Won. Bet: 15 D, won: 105 D
21 supply-centers, 17 units
Austria
aha195 (1263 D)
Survived. Bet: 15 D
4 supply-centers, 4 units
France
Survived. Bet: 15 D
3 supply-centers, 3 units
Germany
Putin33 (111 D)
Survived. Bet: 15 D
3 supply-centers, 3 units
England
General Putin (100 D)
Survived. Bet: 15 D
2 supply-centers, 4 units
Turkey
Tyranid441 (10 D X)
Survived. Bet: 15 D
1 supply-centers, 2 units
Italy
brainbomb (474 D)
Defeated. Bet: 15 D
Archive: Orders - Maps - Messages