Finished: 06 AM Sat 27 Feb 10 UTC
Good times-3
2 days /phase
Pot: 175 D - Autumn, 1913, Finished
Classic, Survivors-Win Scoring
1 excused missed turn
Game won by UOSnu (113 D)

< Return

Chat archive

1
Country:


21 Dec 09 UTC Spring, 1901: Since nobody is using this option, I'd just like to say "Hello everybody, good luck and I'm just psyched to be here"
21 Dec 09 UTC Spring, 1901: Haha. Yay global chat!
Good luck to everyone as well. =]
21 Dec 09 UTC Spring, 1901: Happy Winter Soltice everyone......brrrrr!
21 Dec 09 UTC Spring, 1901: Solstice (sp?)
21 Dec 09 UTC Spring, 1901: Solstice. =) I didn't realize it. Hmm. The cold hasn't really begun where I'm from. It's only like... - 5 Celcius. January is not going to be good though. =o
21 Dec 09 UTC Spring, 1901: Hahaha the low here is like 4 or 5 C right now. I love the Pacific Northwest.
22 Dec 09 UTC Spring, 1901: I'm in the Southeast, When my 3 year old woke up from his nap, I told him that it was wintertime. He got excited and said "Did it snow?". It 50 F outside.
22 Dec 09 UTC Spring, 1901: Awwww. Snow's great fun but sometimes the warm weather is nice. Being snowed in for two weeks like last year, that was miserable.
22 Dec 09 UTC Spring, 1901: 50 F? That's warm. I'm in Canada... LOL. It's colder here. =3
Snow is cool. Literally. But it gets down to -40 C here and it's FREEZING.
22 Dec 09 UTC Spring, 1901: lmao - i live in UK and compared to canada were having a summer sun experience XD - hasnt snowed much yet, but in scotland its coming down loads
22 Dec 09 UTC Spring, 1901: We had frost on the ground and the cars this morning. That's gotta count for something.
22 Dec 09 UTC Autumn, 1901: "It's a new day, the Sun is shining, the tank is clean......THE TANK IS CLEAN!?!?!?!"
24 Dec 09 UTC Autumn, 1901: Merry Christmas everyone.
25 Dec 09 UTC Autumn, 1901: Still Christmas Eve where I am. =p
26 Dec 09 UTC Spring, 1902: Happy Boxing Day!
26 Dec 09 UTC Spring, 1902: I am glad I only spent 25 points on this game, now to any player except russia.
I will mobilise all my units against russia.
the first country to contact me i will do whatever moves you wish as long as russia gets destroyed.
28 Dec 09 UTC Autumn, 1902: On the fourth day of Christmas my true love gave to me/ Four calling birds, three french hens, two turtle doves, and a partridge in a pear tree.
28 Dec 09 UTC Autumn, 1902: Haha. =D
02 Jan 10 UTC Spring, 1903: Happy New Year! (a little late sorry, I reang in the new year with my 3 year-okd in the hospital) everything is good now though.
02 Jan 10 UTC Spring, 1903: I'm glad everything is good. =)

1